„Aktywny samorząd” Moduł II
Informujemy, iż od 12 września 2022 r. rusza nabór wniosków na realizację pilotażowego programu „Aktywny samorząd” Moduł II – semestr I roku akademickiego 2022/2023
Wnioski w ramach Modułu II Wnioskodawca wypełnia elektronicznie za pośrednictwem platformy SOW – System Obsługi Wsparcia finansowanego ze środków PFRON, dostępnego na stronie internetowej pod adresem: https://sow.pfron.org.pl/. Ponadto do wniosku należy pobrać niżej wymienione załączniki, wypełnić, a następnie w formie skanu dołączyć do składanego wniosku poprzez platformę SOW.
Obowiązujące wzory załączników:
Ponadto do wniosku należy dołączyć:
1. Aktualne orzeczenie potwierdzające stopień niepełnosprawności bądź równoważne (orzeczenie lekarza orzecznika ZUS).
2. W przypadku Wnioskodawców, którzy wnioskują o zwiększenie dodatku z tytułu posiadania Karty Dużej Rodziny – aktualna/ważna Karta Dużej Rodziny.
3. W przypadku Wnioskodawców, którzy wnioskują o zwiększenie dodatku z tytułu poruszania się na wózku inwalidzkim - zaświadczenie lekarskie stwierdzające ten fakt (dopuszczalne zaświadczenie od lekarza pierwszego kontaktu).
4. W przypadku Wnioskodawców, którzy wnioskują o zwiększenie dodatku z tytułu z usług tłumacza języka migowego - zaświadczenie lekarskie stwierdzające ten fakt.
5. W przypadku Wnioskodawców, którzy wnioskują o zwiększenie dodatku z tytułu pobierania nauki w formie zdalnej - zaświadczenie z uczelni lub oświadczenie, że aktualnie nauka jest pobierana lub w poprzednim semestrze nauka była pobierana w formie zdalnej (w związku z pandemią).
W celu złożenia dokumentów poprzez dedykowaną do tego celu platformę internetową SOW należy posiadać PROFIL ZAUFANY lub podpis elektroniczny.
Aby uzyskać instrukcję utworzenia PROFILU ZAUFANEGO należy odwiedzić stronę
https://www.gov.pl/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-
https://obywatel.gov.pl/zaloz-profil-zaufany#scenariusz-przez-internet
lub zapoznać się z ofertą banku, w którym posiadają Państwo rachunki.
Wnioski można składać od 12 września do dnia 10 października 2022 roku.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Wołominie
ul. Legionów 78 , 05-200 Wołomin
nr tel. 22 776-44-95/96 wew. 103
w godz. pracy Centrum tj.:
poniedziałek w godz. 9-17
wtorek – piątek w godz. 8-16