Konkurs „Policjant, który mi pomógł” jest kolejnym działaniem polskiej Policji, która w ten sposób poddaje się społecznej ocenie podejmowanych działań, sama zaś nominacja policjanta jest szczególnym wyróżnieniem świadczącym o aprobacie inicjatyw na rzecz bezpieczeństwa osób.
Jeśli znasz policjanta, który:
- pomógł Ci, bo byłaś/eś poszkodowana/y w wyniku nieszczęśliwego zdarzenia/wypadku;
- pomógł Ci, gdy byłaś/eś w trudnej sytuacji życiowej;
- podał Ci rękę w najtrudniejszym momencie życia;
- angażuje się w budowanie lokalnego systemu pomocowego;
- wyróżnia się wyjątkowym profesjonalizmem, empatyczną postawą i umiejętnościami w obszarze indywidualnej pomocy osobom krzywdzonym
zapraszamy do dokonania zgłoszenia Kandydata!
Zgodnie z regulaminem konkursu, zgłoszenia policjanta do konkursu może dokonać osoba indywidualna, instytucja lub organizacja.
Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem konkursu oraz formularzem zgłoszeniowym. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 31 maja 2025 r.
Formularze zgłoszeniowe można przesłać:
pocztą elektroniczną e-mail: policjantktorymipomogl@policja.gov.pl.
pocztą tradycyjną: Komenda Głowna Policji, ul. Puławska 148/150, 02-624 Warszawa