Pracownicy
DZIAŁ ŚWIADCZEŃ, POMOCY INSTYTUCJONALNEJ I ŚRODOWISKOWEJ
Zespół Świadczeń
(wew. 107, pokój 37)
- Anna Szczęsna
- Dorota Pecura
- Dorota Stokowska
- Daria Haręza
postępowanie w sprawie przyznania świdczeń pieniężnych dla rodzin zastępczych i obsługa tych świadczeń
prowadzenie spraw osób usamodzielnianych, opuszczających rodzinną lub instytucjonalną pieczę zastępczą oraz innego typu placówki (dom pomocy społecznej dla dzieci i młodzieży niepełnopsrawnej intelektualnie, domy dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży oraz schronisko dla nieletnich, zakład poprawczy, specjalny ośrodek szkolno - wychowawczy, młodzieżowy ośrodek socjoterapii zapewniający całodobową opiekę i młodzieżowy ośrodek wychowawczy)
postępowanie w sparwie przyznania świadczeń pieniężnych dla ww. osób usamodzielnianych i obsługa tych świdczeń
prowadzenie postępowania w sparwie odpłatności od rodziców biologicznych dzieci przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej
odpłatność od gmin za pobyt dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej
prowadzenie postępowania w sprawie dochodzenia świadczeń alimentacyjnych od rodziców biologicznych dzieci przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej
Zespół Pomocy Pomocy Instucjonalnej i Środowiskowej
- Zofia Gwara (wew. 109, pokój 9)
przyjmowanie wniosków dotyczących umieszczenia w DPS oraz sporządzanie decyzji administarcyjnych w sparwie umieszczenia lub odmowy umieszczenia w DPS,
przyjmowanie od ośrodków pomocy społecznej podań wraz z wymaganą dokumentacją osób ubiegających się o przyznanie miejsca w środowiskowym domu samopomocy, sporządzanie decyzji administracyjnych kierujących do środowiskowych domów samopomocy,
kierowanie dzieci do placówek opiekuńczo - wychowawczych, ustalanie opłaty rodziców biologicznych za pobyt dzieci umieszczonych w placówkach opiekuńczo wychowawczych.
- Małgorzata Chwojko (wew. 109, pokój 9)
pomoc cudzoziemcom w ramach zadań zleconych, przyznawanie świadczeń dla cudzoziemców będących w indywidualnym programie integracyjnym.
DZIAŁ DS. OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
(wew. 104, pokój 10 )
- Marta Drewnowska-Rożniewicz
realizacja zadań z zakresu rehablitacji społecznej osób niepełnopsrawnych, w tym przyjmowanie i opiniowanie wniosków dotyczących dofinansowania i rozliczania dofinansowania: zakupu przedmiotów ortopedycznych i środków pomocniczych, zakupu sprzętu rehabilitacyjnego, usług tłumacza migowego lub tłumacza przewodnika osoby niepełnosprawnej
- Ewa Arczewska
realizacja zadań z zakresu rehablitacji społecznej osób niepełnopsrawnych, w tym przyjmowanie i opiniowanie wniosków dotyczących dofinansowania i rozliczania dofinansowania: likwidacji barier architektonicznych, technicznych i w komunikowaniu
(wew. 103, pokój 11)
- Marta Makowska
realizacja zadań z zakresu rehablitacji społecznej osób niepełnopsrawnych, w tym przyjmowanie i opiniowanie wniosków dotyczących dofinansowania i rozliczania dofinansowania: uczestnictwa w turnusach rehablitacyjnych osób niepełnosparwnyc i ich opiekunów, sportu, kultury i rekrecji osób niepełnosparwnych,
prowadzenie spraw w zakresie realizacji zadań przez warsztat terapii zajęciowej (WTZ)
- Mieczysława Żero
realizacja zadań w ramach pilotażowego programu "Aktywny Smorząd"
ZESPÓŁ DS. RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ
wew. 112, pokój 35
- Anna Turek
wew. 106, pokój 33
- Małgorzata Grzegrzółka
- Edyta Nejman
- Aleksandra Pędziak
- Robert Rakoczy
- Gabriela Doubek
wew. 110, pokój 36
- Cezary Szczęsny
- Justyna Pastusiak
- Małgorzata Kielak
- Roland Dobrzeniecki-Łukasiewicz
wew. 110, pokój 34
- Agnieszka Tyczyńska
- Joanna Stachólska
- Anna Stodolak
DZIAŁ ORGANIZACYJNO ADMINISTRACYJNY
Biuro Obsługi
wew. 101, pokój 14
- Krzysztof Grzesik
Kadry
wew. 111 pokój 1
- Iwona Grodkowska
Sekretariat
wew. 108, pokój 13
- Magdalena Gwara
Samodzielne stanowsko ds. planowania
wew. 111, pokój 1
- Katarzyna Zawada